Nishiki Durango 1000W Fatbike, nyt 2020 malli!

SKU:

2890,00 

Varastossa (voidaan jälkitoimittaa)

Kuvaus

Nyt saatavana 2020 malli!!

(Kuvissa vuoden 2019 punainen malli, 2020 väri on vihreä/valkoinen)

Tässä se nyt on, Fättärien  päällikkö!

Oletko ajatellut hankkia fättärin tai täpärin 250W;n mummotehoilla? Miksi tyytyä heikkoon 250W;n tehoon, kun tarjolla on neljä kertaa enemmän tehoa ja neljä kertaa enemmän hauskuutta?

Aito 1kW;n teho ja 160Nm vääntö tekee tästä fattäristä  upean ympärivuotisen menopelin
työmatkoille, hupiajoon, kuntoiluun, maastoon, maantielle, keväthangille…sinä valitset!

Scwalben nappulakitkarenkaat ja 1000W:n teho mahdollistaa liikkumisen talvella myös jäällä, vaikkapa vetäen pilkkirekeä.


Kolme eri ajomoodia, voit ajaa:
– Kuten normaalipyörää ilman sähköapua,  moottori ei vastusta normaalia polkemista.
– Kuten sähköavusteista pyörää, polkien sähköavustettuna tai
– Jopa polkematta mopomaisesti, käyttäen vain peukalokaasua.

E-SPIN technology koostuu huippuluokan komponenteista, kuten
Bafang:n 1kW;n tehoisesta  moottorista, Panasonic;n 52V/14Ah/817 Wh;n tehoakusta,
Gear Sensor -vaihdesensorista, sekä monipuolesta, ohjelmoitavasta ja uudistetusta DCP-10 ajotietokoneesta värinäytöllä.
9;n eri avustustasoa, jolla voit tarkasti säätää ajon aikana 100W – 1000W alueella.

Pyörässä varusteena mm. etu- ja takalokasuojat, 30T musta
eturatas, Selle San Remo mukavuussatula, seisontatuki ja LED-ajovalo (valoteho 350lm, joka valaisee esim. pimeässä polun tehokkaasti. Valaisimessa 4 eri toimintoa ja varaustilan ilmaisin)

Ohjausgeometria on n. 40mm nostettu Satori head up4 adapterilla. Näin saadaan mukava, pysty ja rento ajoasento, joka toimii erinomaisesti myös metsäpoluilla.

 

 

 

Monipuolinen näyttö:
LED-värinäyttö/ajotietokone, josta helposti luettavissa akun varaustila, matkat, akun varaustila ja valittu avustustaso. Nopeudelle ja teholle näytössä analoginen ja digitaalinen näyttö. Näytössä USB-liitin esim. valaisimelle, puhelimelle yms..

 

 

 

 

Pyörän 52V;n Panasonic  akku, mahtavalla 817Wh;n energialla, mahdollistaa
maantiellä jopa yli 100km;n yhtenäisen ajon.

Ja ajaminenhan on tällä pyörällä helppoa: moottorin avustus käynnistyy,
kun poljet,
tai, kun annat ohjaustangolla olevasta kaasusta tehoa.

Gear sensor katkaisee tarkasti moottorin vedon vaihtohetkellä. Näin
takavaihtaja ja ketjut ei rasitu vaihtotilanteessa. Moottorin sisäinen
hall sensor  tunnistaa polkemisen ja mahdollistaa ajamisen sähköavulla
kuten millä tahansa sähköavusteisella pyörällä. Hall sensor on poljinnopeuteen
mukautuva tunnistusjärjestelmä, eikä se vastusta poljintunnistusta samoin, kuin
momentintuniistuksella olevat moottorit.

Pyörässä on SRAM GX EAGLE;n erikoisvahvistetut e-bike ketjut ja 9-vaihteinen Sram SX Eagle 1×9 vaihtaja takana
Pyörän tihein välityssuhde, edessä 30T ja takana isoin ratas, 50T,
mahdollistaa nousta todella jyrkätkin mäet. Taasen maantielle harvin välityssuhde, edessä 30T ja takana 10T, mahdollistaa jopa 50km/h huippunopeuden!

Moottorin nopeus on rajattu erillisellä nopeusrajoittimella max.25km/h,
joten pyörällä saat ajaa normaalisti tieliikenteessä pyörätiellä. Toki,
rajoittimen saa kytkettyä pois päältä vipukytkimellä, kun haluat ajaa
tieliikenteen ulkopuolella ja nauttia pyörän noin 50km/h huippunopeudesta.

Tästä aito Nishiki Durango laatupyörä kaikenlaiseen ajoon niin maastoon, kuin maantielle.
1000W;n teholla jyrkätkin mäet kevyesti, jopa polkematta. Tällä voit
ajaa maastopyörien metsäpoluilla, enduroprätkien reittejä, hiekkamontuilla, tai kuten perinteisellä sähköavusteisella maastopyörällä. Talviajossa pyörä on mainio menopeli jäällä,, talvipoluilla tai keväthangilla….sinä valitset!
Ja tällä ajat työmatkat ympäri vuoden, auraamaton pyörätie ei
haittaa menoa lainkaan, sillä pyörä kulkee vakaasti, kuin juna kiskoilla!

Ajoasento on tässä rennon pysty, koska vastatuulesta ei ole haittaa
suuren moottoritehon ansiosta! Toki pyörällä voi ajaa myös kuntoilumielessä
ilman sähköapua. Moottori ei vastusta normaali polkemista juuri lainkaan.
Tällöin pyörä on kuin mikä tahansa moottoriton fatbike.

Tekniset tiedot:

  • Runko: Alumiini Koko 48 (170cm-200cm). Varastosta löytyy myös kokoa 43 (160cm-185cm)
  • Etuhaarukka: Alumiini
  • Takavaihtaja: Sram SX Eagle 1×9
  • Vaihdevivut: Sram NX 11 X-ACTUATION TRIGGER
  • Jarrut: Shimano MT-201 hydrauliset levyjarrut, edessä 180mm levy, takana 160mm
  • Kampisarja: Bafang BBSHD
  • Takarataspakka: Sram PG-1130 10-50T
  • Eturatas: Luna 30T
  • Ketjut: SRAM GX EAGLE, e-bike vahvistetut erikoisketjut
  • Vanteet: Battle 26″
  • Renkaat: Schwalbe Jumbo Jim 26×4.0
  • Stemmi: Alumiini 55, clam 35mm
  • Ohjaustanko: Alumiini, tanko 720mm
  • Istuin: Selle Royale comfort, jousitettu
  • Istuinkannatin: Alumiini, 31,6mm
  • Polkimet: Non-slipi
  • Muuta: Seisontatuki, soittokello
  • Valo: Ladattava USB LED 250lm valaisin, lataus näytöstä
  • Moottori: Bafang 8FUN, teho: 1000W, vääntö: 160Nm. Poljintunnistustapa: hall sensor element, nopeuden mukaan mukautuva.
  • Avustustasoja: 9 eri avustustasoa
  • Akku: Panasonic Akku 52V/14Ah runkoputkeen 817Wh, akku lukittavissa telineeseensä. 2 avainta. USB-liitin ja varaustilan LED-ilmaisin sekä lukko.
  • Laturi: 52V/2A älylaturi ylläpitotoiminnolla
  • Gear sensor: Kyllä
  • Nopeusrajoitin: Kyllä. Katkaisee moottorin vedon kun 25km/h saavutetaan. Rajoittimessa on/off-kytkin, jos haluaa ajaa yli 25km/h moottorilla
  • Näyttö: DCP-10 LCD LED väri, USB-liitin ajovalolle, ajotietokone
  • Kaasu: peukalokaasu vasemmalla / poljintunnistus
  • Paino: Kokonaispaino vain n. 23kg
  • Ajoneuvoluokka: L1e-a (max.1kW moottorilla varustettu polkupyörä, saa ajaa pyörätiellä, max.nopeus 25km/h)

 

 


Gear sensor mahdollistaa jouhevan vaihdon rattaalta toiselle, vaikka kaasu pohjassa!

Uutta: Lisätty ketjusuoja viikon 38/2019 jälkeen myytyihin pyöriin.
Ketjusuoja estää tehokkaasti ajoasun sotkeutumista
ketjurattaalle

Tästä järkevään hintaan laadukas aito Nishiki sähköpyörä! Myös osamaksulla!

Takuu:
Normaali pyörätakuu 1v, runko 10v.
Moottorin mekaaniset osat: 2v.
Moottorin sähköiset osat: 1v.