E-SPIN Nishiki Durango 1000W Premium Fatbike.

3735,00 

Varastossa

Kuvaus

 

 

FATBIKE SÄHKÖPYÖRÄ, varastossa 43 ja 48 kokoa suoraan ajoon!

Kaikki tarvittavat varusteet jo valmiiksi asennettuna! Voiko parempaa laskipyörää ollakkaan?
Koeajamalla NISHIKI;mme se selviää, joten  tervetuloa koeajolle!!

Vuoden 2024 malli:

* Uusi, isompi väri LED-näyttö kahdella eri näyttötilalla
* Ketjusuoja vakiona
* Uusi toimintojen käyttöpaneli
* Entistä hiljaisempi Bafang-moottori ja uusi softa
* Katana 35 ast.stemmi parantamaan entisestään ajoasentoa

Ja kaikki nämä on tietenkin vakiona 2024 mallissa:

  • Vakiona double crown- tyyppinen kierrejousitoiminen, täysin säädettävä huippukeula.
  • Hämärän tunnistavat automaattiset kiinteät LED-valot edessä ja takana.
  • Uusi kevyempi Samsung LiMnCo-akku. Uuden akkumme telakkaosa on nyt valmistettu rungon putkiprofiilia myötäillen ja näin akku kestää todella rankankin maastoajon!
  • Valojen ohjaus toki myös ohjaustangosta.
  • XLC- tavarateline 25kg kuormalle takavalolla.

 

 

 


Pyörässä on automaattiset,  hämärän tunnistavat valot. Toki valot
saa päälle myös omasta kytkimestä.

 

Ketjusuoja estää tehokkaasti lahkeen joutumista rattaan ja ketjun väliin.


Uudistunut läskipyörien päällikkö on tässä, lue tästä alan ammattilaisen testi!

Nishiki Durango E-SPIN 1kW, laatupyörä kaikenlaiseen ajoon! 
1000W;n teholla, joka on ainut oikea teho läskipyöriin, nousee jyrkätkin mäet kevyesti, jopa polkematta. Voit ajaa maastopyörien metsäpoluilla, enduroprätkien reittejä, hiekkamontuilla, tai kuten perinteisellä sähköavusteisella maastopyörällä. Talviajossa pyörä on aivan mainio menopeli
jäällä,moottorikelkkojen reiteillä, talvipoluilla tai keväthangilla….sinä valitset! Aja työmatkat ympäri vuoden, auraamaton pyörätie ei haittaa menoa lainkaan, sillä pyörä kulkee vakaasti, kuin juna kiskoilla, jopa umpihangessa!
Toki pyörällä voi ajaa myös kuntoilumielessä pienemmillä avustustasoilla, tai jopa ”luomuna”, ilman sähköapua. Pyörän kevyt omapaino, vain 27kg ja moottorin sisäinen vapaakytkin mahdollistaa kevyen ajon ilman sähköapua.
Pyörä on suunniteltu ja valmistettu nimenomaan Suomen vaativiin ajo-olosuhteisiin ja kaikenlaiseen ajoon, niin kesällä, kuin talvella!

Kotimaista tuotantoa: Rungoksi olemme valinneet upean NISHIKIN Durangon, sähkötekniikaksi Bafang E-SPIN technology paketti. Pyörän muut komponentit tulevat tunnetuilta valmistajilta, kuten Shimano, SRAM, Suntour,Schwalbe, XLC… siitä syntyy tuotannossamme upea, NISHIKI Durango E-SPIN 1kW sähköfätti!
Pyörän normaali vuosittainen huolto onnistuu paikallisessa pyörähuollossasi, tai meillä täällä Keravalla.

Pyörään on haettu  rento, pysty ajoasento, joka  takaa, ei ainoastaan täydellisen ajonautinnon, vaan myös pyörän hallinnan. Pysty ajoasento ei rasita kämmeniä ja kun poljennan apuna on tehokas 1kW;n  poljinkeskiömoottori, ei vastatuulestakaan ole haittaa.

Pyörän poljinkeskiömoottori ja akku sijaitsee ihanteellisessa  paikassa, lähellä eturatasta, pyörän keskellä. Näin pyörän painopiste on ideaali:  ei liikaa painoa taka-akselilla, eikä etuakselilla. Ja kun moottori on lähes kokonaan etuakselin yläpuolella, mahdollistaa se korkeankin esteen ylittämisen vaivatta. Lisäksi, kun moottori on keskellä pyörää, on pyörän paikallaan siirtely ja kääntely helppoa ja kevyttä, koska moottorin paino ei ole etu-, tai taka-akselilla.
Keskiömoottorin ansiosta voit käyttää pyörän omia vaihteita myös moottorin vaihteina, joten moottori pyörii aina optimaallisella kierroslukualueella. Tämä tarkoittaa mahdollisimman hyvää hyötysuhdetta. Keskimoottorin edut tulevat parhaiten esille normaalia vaativammassa käytössä esimerkiksi jos pyörällä ajetaan paljon jyrkkiä ylämäkiä, vaativassa maastossa tai ison kuorman kanssa.

Ja miksipä tyytyä vaisuun, vain 250W;n tehoon, kun tarjolla on neljä kertaa enemmän tehoa ja neljä kertaa enemmän hauskuutta!

Akun kapasiteetti (52V ja 15Ah), on mitoitettu 1000W;n teholle, joten se ei ihan heti hyydy pidemälläkään matkalla! Ajomatka n. 50km – 120km riippuen maastosta ja olosuhteista.

Kolme eri ajomoodia, voit ajaa:

  1. Kuten normaalipyörää ilman sähköapua,  moottorin
    vapaakytkin ei vastusta normaalia polkemista, tai
  2. Ajaa polkien, kuten sähköavusteista pyörää, tai
  3. Jopa polkematta, kuten moottoripyörää, käyttäen vain
    kaasukahvaa. Toki tällöinkin voi myös polkea mukana.

Tulkoon lumimyrskyt, jäätyköön pyörätiet…tällä ajat aina, vaikka pyörätiet olisi auraamatta! Kulkee vakaasti isommassakin lumipöperössä!

Katso video kuinka kulkee jopa 20cm umpihangessa:

E-SPIN technology:
E-SPIN technology koostuu huippuluokan komponenteista, kuten huippukestävästä
Bafang:n 1kW;n tehoisesta  Bafang BBSHD poljinkeskiömoottorista, Samsung;n 52V/15Ah/780 Wh;n tehoakusta, Gear Sensor -vaihdesensorista, sekä monipuolesta, ohjelmoitavasta ajotietokoneesta LED-värinäytöllä. 

Huippulaadukas säädettävä kierrejousitoiminen E-SPIN techonology joustohaarukka, edessä nostaa maavaraa antaen mukavan, pystymmän ja rennomman ajoasennon. Haarukassa säädettävä iskun pituus 0-110mm, säädettävissä kiinteäksi, paluuvaimennuksen (rebound säätö), sekä jousen hienosäätö.

Hyvä varustelu, pyörässä vakiovarusteena mm:

  • Etu- ja takalokasuojat
  • Pystyasentoon painottuva XLC mukavuussatula + Suntour SP17 joustosatulaputki
    (säätö painon mukaan)
  • Seisontatuki (säädettävä)
  • LED-ajovalot edessä ja takana
  • Takana XLC tavarateline

 

Hauskanpito:
Tällä pyörällä voit huoletta ajaa maastossa, vaikkapa koko ajan polkematta, kuten enduro/krossipyörää, istuen satulassa ja tasapainottaa ajoa mm.pitämällä toista jalkaa tukena aina sisäkaarteen puolella ja antaen hanaa.. Ei voi pyöräily olla enää hauskempaa!! Toki hauskaa voi käydä kokemassa ihan peruspyöräpoluilla, tai sitten ajaen hiljaa, ”mönkimällä” maastossa!

Mukavuutta ja ajohallintaa:

XLC mukavuussatula, joka on suunniteltu nimenomaan pystympään ajoasentoon painottuva,
yhdessä Suntour SP17 joustosatulatolpan kanssa tuo ennenäkemätöntä ajomukavuutta:
Jos rengaspaineet asettaa 0,6 – 0,8 BAR;n muuttuu esim. hiekkatien ”nimismihen kiharat” ajotuntumalta asfalttitieksi!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajaminen:
Ajaminen on tehty tällä pyörällä mahdollisimman helpoksi: moottorin avustus käynnistyy aina kun poljet, tai kun annat ohjaustangolla olevasta kaasusta tehoa. Talutusavun (6km/h) myötä pyörää on kevyt taluttaa tarvittaessa. Pyörän iso akkukapasiteetti, 780Wh, mahdollistaa maantiella jopa yli 100km yhtenäisen ajon.

Voimansiirto:

Pyörässä on SHIMANON 11S erikoisvahvistetut e-bike ketjut ja 11-vaihteinen Sram NX Eagle 1×11 vaihtaja takana.
Voimansiirrossa vaihtamista helpottaa vaihdesensori (Gear Sensor), joka katkaisee vedon tarkasti vaihtohetkellä. Näin pyörän ketjut, takavaihtaja ja takarataspakka ei rasitu vaihtohetkellä ja siten vaihdesensori pidentää voimansiirron osien käyttöikää.
Sensori mahdollistaa ajamisen jopa pitämällä kaasu pohjassa ja samanaikaisen vaihteiden käytön!

 

Valkoinen vaihdevaijeri kulkee sensorin läpi, joka havaitsee tarkasti vaihtohetken

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Näyttö:
Selkeä LED-värinäyttö, josta on luettavissa monipuolisen
ajotietokoneen lisäksi nopeus, ajomatkat, range, akun varaustila yms..
Lisäksi voit valita kahdesta eri näyttötilasta mieleisesi.
Näytössä on automaattinen hämäräntunnistus, joka pienentää hieman pimeällä

näytön kirkkautta ja näin parantaa ajomukavuuta,- ja turvallisuutta.
Näytön alareunassa on virran ulosotto USB-C-liititimellä,esim. puhelimelle.

 

 

 

Ajonopeuden rajoitin:
Moottorin nopeus on rajattu erillisellä nopeusrajoittimella max.25km/h, joten
pyörällä saat ajaa normaalisti tieliikenteessä 
pyörätiellä. Toki, rajoittimen saa kytkettyä
pois päältä vipukytkimellä, kun haluat ajaa tieliikenteen ulkopuolella ja nauttia pyörän
noin 50km/h huippunopeudesta.

Teemme turvamerkinnän halutessasi veloituksetta tähän pyörään.


Tekniset tiedot:

  • Akun kantama: 50km – 120km riippuen olosuhteista
  • Huippunopeus: n.50km/h, rajoitettu 25km/h tieliikenteessä.
    Rajoittimessa on/off kytkin
  • Runko: Alumiini, koko 43 (ajajan pituus 160cm-185cm), 48 koko (ajajan pituus175cm -200cm)
  • Takavaihtaja: Sram NX Eagle 1×11
  • Vaihdevivut: Sram NX 11 X-ACTUATION TRIGGER
  • Jarrut: Shimano MT-201 hydrauliset levyjarrut, edessä 160mm
    levy, takana 160mm
  • Kampisarja: Bafang BBSHD
  • Takarataspakka: Sram PG-1130 11-42T
  • Eturatas: 30T, 39T tai 42T (42T vakio)
  • Ketjut: SHIMANO 11s, e-bike vahvistetut
    erikoisketjut 1kW;n teholle.
  • Vanteet: Battle 26″
  • Renkaat: Schwalbe Jumbo Jim 26×4.0
  • Ohjaustanko: Alumiini, tanko 700mm, ohjausputken korkeussäätö 100mm
  • Istuin: XLC SA-A24
  • Istuinkannatin: Suntour SP17/350 joustoelementti, vakio
    polkijan paino max.95kg. Saatavana max.140kg.(optio)
  • Polkimet: Non-slipi
  • XLC tavarateline, kantavuus 25kg, alumiini.
  • Muuta: Seisontatuki, soittokello
  • Valot: Hämärän tunnistavat kiinteät LED automaattiset valot edessä ja takana. Valojen ohjaus myös käyttökytinpanelista.
  • Etuhaarukka: Säädettävä kierrejousitoiminen, jousto 110mm,
    hydr.vaimennus, säädettävissä kiinteäksi. 34mm liukuputket. Portaaton
    rebound-säätö.
  • Moottori: Poljinkeskiömoottori Bafang BBSHD, teho: 1000W,
    vääntö: 160Nm. Tietokoneella individuaalisesti ohjelmoitava
    30A kontrolleri integroitu moottoriin. Tietokoneella voit tarvittaessa hienosäätää
    moottorin avustustasoja, nopeustasoja, kaasun-, ja poljintunnistuksen
    toimintoja. Omat parhaat asetukset voit tallentaa tietokoneelle.
    (Ohjelmointiin tarvitset erillisen USB-johdon)
  • Avustustasoja: 9 eri avustustasoa, kaasukahva oikealla.
  • Akku: Samsung 52V/15Ah runkoputkeen
    780Wh, akku lukittavissa telineeseensä. 2 avainta.
    Varaustilan LED-ilmaisin sekä lukko.
  • Laturi: 52V/3A älylaturi ylläpitotoiminnolla, latausliitin XLR
  • Gear sensor: Kyllä
  •  Nopeusrajoitin: Kyllä. Katkaisee moottorin vedon
    kun 25km/h saavutetaan. Rajoittimessa
    on/off-vipukytkin, jos haluaa ajaa yli 25km/h, ajo sallittu vain tiealueen ulkopuolella
  • Näyttö: 860MC  LED väri, USB-liitin virran ulosottoon,
    esim. ajovalolle, täydellinen ajotietokone
  • Kaasu: kahva oikealla, induktiivinen, portaaton säätö
    0<—>max. Talutusapu 6km/h
  • Paino: Kokonaispaino 27kg
  • Ajoneuvoluokka: L1e-a (=moottorilla varustettu polkupyörä,
    jossa max.1kW moottori ja max.nopeus 25km/h, ei rekisteröintiä,mutta
    tarvitsee L1e-a ajoneuvon liikennevakuutuksen, joka on vak.yhtiöstä
    riippuen,  n. 5€/kk) Trafi.
    Saa siis ajaa pyörätiellä, muut tekniset vaatimukset, kuten tavallinen polkupyörä.
    Vakuutuksen saat heti kätevästi voimaan soittamalla vakuutusyhtiösi myyntipalveluun, jonne ilmoitetaan pyörän merkki, malli ja sarjanumero.

 

Tästä järkevään hintaan laadukas, hyvin varusteltu Nishiki E-SPIN sähköpyörä! Myös Resurs bank;n erämaksulla kätevästi!
Koroton maksuaika 12kk – 36kk!
Pyörän saat pyörän heti mukaan ja ensimmäinen erä kahden kuukauden kuluttua ostoksesta!
Lisää tietoa Resurs bank;n erämaksumahdollisuudesta saat tästä linkistä.

Jos sinulla on työnantajan puolesta hankintatuki sähköpyörälle, niin valikoimissamme on tämä pyörä sähköavusteisena, 250W;n teholla. Hankitatuen
voit kohdistaa tähän pyörään.

Tutustu tästä NISHIKI DURANGO 250W E-SPIN Premium versioon!

Ilmoita tilausta tehdessä haluttu runkoko.

Takuu: Normaali pyörätakuu 1v, runko 10v.
Moottorin mekaaniset osat: 2v.
Moottorin sähköiset osat: 1v.
Joustokeulalle myönnämme 2 vuoden takuun.

Tervetuloa testaamaan aitoa, kunnon sähköpyörää!!  Löydät meidät osoitteesta:
E-SPIN bikes
Santaniitynkatu 7
04250 KERAVA
Olemme avoinna ark. ma-to 10.00 – 16.30 ja pe. 10.00 -14.00