Cycle V3 tiedonkeruuyksikkö ja ohjain, nopeusnäytöllä

SKU: 60001

180,00 

Ei varastossa, vain jälkitoimituksena

Kuvaus

V3 Plug-In Cycle Analyst erillisellä nopeusnäytöllä

V3 Cycle Analyst on seuraava askel Cycle Analyst tuotelinjassa.  Nyt se ei vain valvo moottorin tapahtumia vaan sillä voidaan ohjata moottoria.

Aikaisempi Cycle Analyst V2-CA sisälsi mm. nopeuden, virran, ja matalan jännitteen säädöt. Nämä perussäädöt ovat varsin suosittuja säätöarvoja mutta muuten pohjimmiltaan se oli lähinnä passiivinen näyttö.

Nyt uudessa V3 Cycle Analyst sovelluksessa kaikki ebike-signaalit, jarrujen katkaisuista poljinanturiin, ensin käsitellään Cycle Analystissa. Sen jälkeen Cycle Analyst määrittelee, kuinka ohjata moottorinohjaimen kaasukahvan signaalia. Kyseessä on eräänlainen “drive by wire”.

Tämä järjestelmä tarjoaa monia etuja. Perinteisessä muunnossarjoissa kaikki ominaisuudet, joita haluaisit sähköpyörääsi,  olipa kyseessä vaikkapa vakionopeussäätö, momentintunnistus,  ylilämpötilasuoja jne.. toiminnot ovat sisäänrakenettuina moottorinohjameen.  Sähköpyörävalmistajat voivat suunnitella mukautettuja ohjaimia, antureita ja käyttöpaneeleita pyöriinsä mutta monissa muunnossarjoissa ei ole ollut aikaisemmin tätä ylellisyyttä.

Nyt voit tehdä modernin sähköpyörän varustettuna moderneilla ominaisuuksilla!

V3 Cycle Analystilla voit käyttää kaikkia kehittyneitä antureita ja ominaisuuksia riippumatta siitä, mikä moottorin ohjain on käytössä. Seuraavassa on joitakin suosituimpia ominaisuuksia, joita voidaan ottaa käyttöön kun V3 Cycle Analyst  on keskusyksikkönä:

Lämpötila-anturi: Lämpötila-anturin sisääntulo  mahdollistaa V3 Cycle Analystin säätää sopivan tehon, kun moottori lämpenee ja näin estää moottoria ylikuumenemista.

PAS Sensor: V3 Cycle Analystiin voidaan kytkeä poljinanturi ohjaamaan
moottoria. Moottori kytkeytyy päälle automaattisesti kun polkimia poljetaan.

Torque Sensor: Käyttämällä (esim: THUN) momentin tunnistinta Moottorin tehoa säädetään poljinmomentin mukaan.

Ebrakes: Voit kytkeä jarrukahvojen johdot suoraan näyttöön. Pitkiä johtoja ei tarvitse kytkeä moottorinohjaimeen.

Throttle Input Mapping, Throttle Modes ja Throttle Ramps: Voit säätää moottorin vastaamaan kaasunkäyttöön haluamallasi tavalla.

Ajamisen aikana tapahtuva raja-arvojen säätäminen: Käytä potentiometriä tai moniasentokytkintä, jos haluat säätää hetkellisesti minkä tahansa virran / tehon / nopeuden tai poljinavustuksen asetuksia.
V3 Cycle Analystiin voidaan ohjelmoida 3 eri asetusryhmää.

Ja monia muita kehittyneitä ominaisuuksia ja näyttöjä ja tietenkin kaikki toiminnot, jotka olivat V2 Cycle Analystissä kuten jännite, nopeus, virta, AH,% regen, wattitunnit / km jne.

 

Mitat: 128 x 57 x 26mm

Sisältää:

  • Analogger johto
  • THUN Sensor johto
  • Accessories johdotus
  • DC Power johto
  • Kiinnike ohjaustankoon
  • USB->TTL ohjelmointi kaapeli